2013年10月23日星期三

Power bank Industry competition

                     Power bank Industry fierce competition

Power bank industry is a sunrise industry, on the market , many kinds of different quality power banks are popular. Undoubtedly, 
it is essential to build brand if you want to have a long -term development 
in this field. Finally, who can occupy the market, who will quit?
Must have come to the end of what conditions? I personally immature point of view, for reference:
1. Strong capital
 Any commercial activities will be very limited, if the company can not support strong capital, so If you want to have a long way to go lasting the brand road construction industry, and strong capital will make a great difference on your company developing. Who can come to the end, who is the winner of the contest reward.
2. Superb technology
Technical decides the brand, leading technology has an absolute advantage. Power bank is not a simple charging and discharging tools, although it is not very high technical content, but which bears a lot of invisible technologies. So, technology did not cross the border, the product is the lack of development advantages, will face the risk of elimination.
3. Brand building
Regardless of the industry, it is difficult to make brand fail. Brand building is the first step, if you want to be a winner, the brand is to do with the quality, who can build the brand up, who became the real winner of the power bank 
4. Marketing channels
Channel that is the dictator. If you have no channels, the brands can not be able to penetrate into the consumer terminal, in the present circumstances especiallyIt is suitable for Internet sales of electronic digital products, with the spread of the concept of electronic supplier, it  also can not ignore the commercial marketing model.
We, JLW, had strong capital and superb technology, JLW Power Bank are the well-known brand in the market.

没有评论:

发表评论